10 Mart 2010 Çarşamba

DÖKÜMANLARIM















3dsmax Eğimli Arazi Yapımı Resimli Anlatım
3dsmax radiosity vs global illumination
3D STUDİO MAX´DE LAYERLAR VE LAYER YÖNETİMİ
Reaktör ile yıkılan duvar
Futbol topu modelleme
3dsmax PArray ile Patlama Yapımı Resimli Anlatım
BİPED-MOTION FLOW-CROWD III
3dsmax BİPED-MOTION FLOW-CROWD Resimli Anlatım
3dsmax Command Line Render
CHARACTER STUDIO-MOTION MİXER
CHARACTER STUDIO-MOTION MIXER II
Fırtına Animasyonu Yapımı
GLU3D ile Akışkan Yapımı
İLK MODELİMİZ - ÇEKİÇ
Key nedir ?
Light Tracer Render
LOFT MODELLEME TEKNİĞİ
Mental ray Glow
Meşale Yapımı
PİSTON ANİMASYONU
Reactor ile bilardo animasyonu
Sahnelerin Render Edilmesi
YELKOVAN İLE AKREP ARASINDA BAĞLANTI KURALIM
Yoğun Bulutlardan geçen uçak(Flying Through Clouds in 3ds max)
Reactor ile içbükey cisimler REACTOR ile Concave-içbükey Cisimlerin Animasyonu
Scatter ile çim yapımı
TRACK VİEW ( DOPE SHEET + CURVE EDITOR )
V-Ray Eğitim Notları
Yüzey kaplaması
Vray ile az hafıza kullanarak render almak
Shaq-hair ile saç yapımı
Reactor Car-Wheel
Radiosity Ve Radiosity İle Global Aydınlatma
Particle Flow - Giriş
Morph Target i Mirrorlamak
Objeyi Editable Poly Nesnesine Çevirmek
CROWD- Kalabalık sahnelere animasyon
CrossSection ile lavabo yapımı
COMPOUND OBJECTS ( birleşik cisimler)
Clothfx Kumaş Simülasyonu
Brazil Render Sistemi Hakkında
BONES(EKLEM) KOMUTUNUN KATI BİR CİSİMLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ
ANİMASYON (CANLANDIRMA)
3dsmax Mouse(Fare) Yapmak Resimli Anlatım
NURBS MODELLEME TEKNİĞİ
MATRİX SAHNESİ

Hiç yorum yok: